• Maatschappelijke Stage
    • Leren en werken
    • Maatschappelijk nuttig en leerzaam bezig zijn.

Maatschappelijke Stage

>>>Vacature ingetrokken wegens stopzetting Project<<<

Oproep: Stagiares gezocht met SPW/SPH of Pedagogiek opleiding in omgeving Breda/Oosterhout.

Regionaal   |   Parttime (overdag)   |   MBO   |   HBO   |   Stage   |   Maatschappelijk

Volg jij een opleiding SPW Kinderopvang of Pedagogiek en ben je op zoek naar een stageplek op oproepbasis?
Lees dan snel verder!

Beschrijving

Voor onze zijn wij op zoek naar kandidaten die het leuk vinden om met jonge kinderen te werken en innovatief en creatief kunnen zijn om bijzondere kinderen te begeleiden bij buitenschoolse activiteiten.

Werkzaamheden:
Je zult kinderen begeleiden tijdens buitenschoolse activiteiten. Je zult ook wel eens kinderen ophalen vanaf school en deze naar de buitenschoolse opvang brengen. Het is belangrijk dat je enige affiniteit hebt met bijzondere kinderen (Down syndroom, Autsime, ADHD, etc), zelf rustig van aard bent en enige structuur kunt aanbieden. Je bent in staat om deze kinderen te begeleiden in leuke activiteiten, bezigheden kunt organiseren en hebt een creatieve geest.

Je zult op oproepbasis aan de slag gaan, dus we zoeken mensen die flexibel beschikbaar zijn! Maar op andere dagen kun je nieuwe activiteiten ontwikkelen en voorleggen aan de groep.

Functie-eisen:
- Je beschikt over een pedagogisch/SPW/kinderopvang diploma of volgt deze opleiding (minstens voor de helft afgerond);
- Je bent op oproep beschikbaar voor minimaal 2 dagen per week, en bent minimaal een dagdeel (4 uur) op een zaterdag inzetbaar voor de groep.
- Je woont in omgeving Breda of Oosterhout;
- Je hebt affiniteit met kinderen met een beperking.

Ben jij geinteresseerd in deze functie? Reageer dan NU! Mail ons op Beezonder@Stichtin-Marijn.nl om direct te solliciteren!
Voor vragen kan je terecht bij Pascal Koster op nummer 0162-458112 (BGG svp inspreken) of 06-21854581.

Plaats : Oosterhout NB

Dienstverbanden : Parttime (overdag)