Stichting Marijn

Hospitals and Health Care

Oosterhout NB, Noord Brabant 14 followers

Wij werken aan drie pijlers die het Welzijn van onze speciale doelgroep versterken: Wonen, Zorg en Dagbesteding !

About us

Elke jong volwassene wil na verloop van tijd zelfstandig wonen en een plaats vinden in de maatschappij. In dit streven zijn normaal jongeren met beperkingen en begaafde autistische jongeren geen uitzondering. Voor hen liggen de zaken echter niet zo eenvoudig. Het is de bedoeling dat na een korte aanloopperiode de Stichting Marijn van een ééngezins initiatief uit moet groeien naar een Stichting, die geheel autonoom functioneert, maar de wensen op het begeleid ontwikkelen en wonen van haar doelgroep zeker in oogschouw houd. De Stichting wil op den duur woninggelegenheid aanbieden naar behoefte en mogelijkheden. Voor een aantal betekent dat groepswonen met extra begeleiding en toezicht, en voor de verstandelijk begaafde autistische mensen een woning met een eigen voordeur, met begeleiding op maat en aandacht voor een zinvolle dagbesteding. De stichting is afhankelijk van donaties en opbrengsten uit projecten. Wij zoeken donateurs en belangenverenigingen die ons hierbij willen helpen.

Industry
Hospitals and Health Care